Домінуючих проблемних напрямків не було. Натомість, майже рівними частинами у відсотковому відношенні фіксували питання зі сфери соціального захисту, ЖКГ та освіти.
У першому випадку кожний другий заявник звертався з проханням про надання йому грошової допомоги. Також, актуальним є питання роботи соціальних працівників в окремих громадах області.
Сфера комунального господарства, традиційно, містить зауваження від користувачів послугою електропостачання і холодної води – 50 відсотків від загальної кількості цих заяв, та прохання до обслуговуючих організацій здійснити відповідні ремонти багатоквартирних будинків і внутрішніх інженерних мереж.
Тематика освіти цього тижня становила одне питання – незгоду батьків з рішенням Департаменту освіти Полтавської міської ради щодо припинення роботи одного з дошкільних навчальних закладів. Усього – 11 звернень.
Нагальними залишаються і питання зі сфери охорони здоров’я – близько 10 та благоустрою – більше 5.
Більшу активність виявляли жителі Полтавської, Кременчуцької, Лубенської та Піщанської громад. Зокрема, кожне третє звернення було з обласного центру.
Із 108 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення було вирішено. Зафіксовано три подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.