У першому випадку кожний третій заявник висловлював невдоволення неякісним наданням послуг, насамперед, електропостачання. В даному контексті маємо випадок масових скарг від мешканців одного з гуртожитків у Горішніх Плавнях. Ще більше десяти заяв стосувалися ремонту будинків або прибудинкових територій, ліфтів та оплати комунальних послуг.
Нагальними залишаються і питання декомунізації в області, очищення населених пунктів від залишків радянського та імперського минулого, насамперед, символіки.
Сфера соціального захисту озвучувалася заявниками у більш ніж 20 заявах. Переважали запити на виплати допомоги для ВПО і надання гуманітарної чи грошової підтримки безпосередньо в громадах.
Крім цього, актуальними є питання зі сфери охорони здоров’я і благоустрою. Загалом більше 10 повідомлень.
Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської громад. Зокрема, кожне п’яте звернення – з обласного центру.
Із 160 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань близько 70 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне дев’яте звернення було вирішено. Зафіксовано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.