У змішаному форматі до нього долучилися педагогічні працівники, методисти, науковці, керівники гуртків та представники закладів освіти Полтавської області, учасники еколого-натуралістичного руху, студенти, творча молодь.
Із мотиваційними словами до учасників заходу звернулися заступник начальника Полтавської ОВА Антон Чубенко, директор Департаменту освіти і науки ПОВА Євген Кончаковський, директорка Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді Людмила Сусахіна, директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОНУ Володимир Вербицький.
«Захід має стратегічне значення, оскільки відповідає актуальним викликам сьогодення – формуванню екологічної свідомості, посиленню синергії екологічної просвіти та виховання, раціональному використанню природних ресурсів і становленню екологічно відповідальної поведінки громадян», – наголосив Володимир Вербицький.
Еко-майстерня започаткована Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді – центральною науково-методичною установою у сфері еколого-натуралістичної та природоохоронної освіти України.
НЕНЦ реалізує державну політику у напрямі екологічної освіти дітей і молоді, забезпечує методичний супровід діяльності закладів освіти, розробляє освітні програми, координує всеукраїнські конкурси, науково-практичні конференції, експедиції та національні освітньо-екологічні проєкти.
«Позашкілля є одним із пріоритетів освітньої галузі Полтавщини, – зауважив Антон Чубенко. – До екологічного позашкілля залучені чимало закладів. Полтавський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді є флагманом у цьому контексті. Він здійснює освітню, науково-методичну та координаційну діяльність у сфері екологічної освіти та виховання. Заклад охоплює понад 100 гуртків і творчих об’єднань, у яких навчаються діти. Має філії у Шишацькій, Диканській, Кобеляцькій і Решетилівській територіальних громадах, що забезпечує рівний доступ до якісної екологічної освіти».
Антон Чубенко наголосив, що екологічна освіта на Полтавщині розвивається як цілісна система, що поєднує загальну середню та позашкільну освіту, науково-дослідну діяльність і практичну природоохоронну роботу. Так, у закладах загальної середньої освіти області активно впроваджуються елементи освіти сталого розвитку, дослідницькі та проблемно-пошукові методи навчання.
У межах заходу юні дослідники презентували свої екологічні напрацювання у форматі наукових статей. Презентували практичний, результативний досвід екологічного виховання і навчання.
Проведення авторської педагогічної еко-майстерні є важливим кроком у формуванні єдиного освітньо-екологічного простору Полтавської області. Отримані результати стануть підґрунтям для подальшого розвитку регіональних освітніх ініціатив.
DSC01326
DSC01415
Photo 2025 12 22 13 42 30 (2)
Підпишіться, щоб отримувати листи.