Кожне четверте питання стосувалося соціальної сфери: соціальних виплат і отримання грошової підтримки від органів влади.
Кожна шоста заява містила питання ЖКГ, а саме незгоду з нарахованими обсягами спожитих послуг та прохання про обслуговування житлових будинків і прилеглих територій
Нагальними є окремі аспекти у сфері освіти та благоустрою. Разом 15 повідомлень.
Традиційно, більш активними є жителі Полтавської громади – кожне третє звернення. Також, фіксували дзвінки з Миргородської та Кременчуцької ТГ.
Із 90 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 80 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення вирішено позитивно. Зафіксовано три подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.