• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

22 травня 2025, 10:35

  • Апарат
Гаряча Лінія (9)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 100 дзвінків, кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематики соціального захисту населення та комунального господарства  залишаються наймасовішими – більше половини від загальної кількості звернень. І якщо соціальний напрям є традиційно чисельним, то кількість зауважень у сфері ЖКГ цього тижня суттєво зросла – майже у два рази.

В першому блоці питань актуальними були заяви щодо надання гуманітарної і грошової підтримки – близько 30 та призначення соцвиплат – більше 20. Також, озвучувалися прохання про влаштування до будинку-інтернату, забезпечення засобами реабілітації та встановлення певного соціального статусу.

Питань ЖКГ надійшло 57. Практично кожне друге стосувалося проблеми з водопостачанням у Полтаві, що виникла у зв’язку з аварійними ситуаціями на мережах. Уже незмінно традиційними були нарікання на неякісну послугу електропостачання і незадовільну роботу ліфтів в обласному центрі – більше 10.   

Серед іншого, реєструвалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 8 та благоустрою – 7.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Глобинської та Терешківської ТГ.   

Із 222 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено. Зафіксовано одну подяку за позитивний результат.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

гаряча лінія
обласний колцентр
громади

Новина за темою

За 5 місяців 2025 року до контактного центру надійшло близько 500 звернень від осіб з інвалідністю
22/05/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
22/05/2025
Питання комунального господарства залишаються одними з найбільш поширених, які фіксують в Обласному контактному центрі
22/05/2025

Останні новини

Більше новин
У Миргородській громаді провели виїзне засідання координаційної ради з питань розвитку туризму та курортів при Полтавській ОВА У Миргородській громаді провели виїзне засідання координаційної ради з питань розвитку туризму та курортів при Полтавській ОВА
04/06/2025
Чітка налаштованість Росії на війну – і вони цю свою налаштованість доводять і ударами, і заявами – усе це аргументи, щоб були нові санкції проти Росії – звернення Президента
03/06/2025
На Полтавщині офіси «Зроблено в Україні» надали майже 6,9 тис. консультацій підприємцям
03/06/2025
У театрі ляльок відбулось талант-шоу "Усі ми – родом з дитинства"
03/06/2025
Освітньо-грантова програма для розвитку ветеранського бізнесу «Жити назустріч»
03/06/2025
Відкрито реєстрацію на молодіжні обміни «ВідНОВА:UA» – 2025!
03/06/2025
На Полтавщині триває маркування маршрутів першої черги у межах проєкту «Рух без бар’єрів»
03/06/2025
У ПОУНБ імені Котляревського проводять активності для дітей
03/06/2025
Розпочала роботу освітньо-інформаційна платформа для мешканців Кримського півострова
03/06/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту