07 березня 2025, 10:07
Участь у тренінгу взяв 31 педагогічний працівник закладів загальної середньої освіти із 14 територіальних громад Полтавщини – заступники директорів закладів загальної середньої освіти, класні керівники, працівники психологічної служби.
Метою тренінгу було ознайомлення з концепцією психологічної стійкості (резильєнтності) учнівських колективів та поширення підходів до формування здорових міжособистісних стосунків у колективі. Впровадження моделі стійкості в роботу педагогічних працівників сприятиме розвитку підтримуючого соціального середовища, розвитку стресостійкості учнів і педагогів, вирішенню поширених ментальних труднощів учасників освітнього процесу.
«Власний стан резильєнтності усвідомлюється українцями у надзвичайно складних випробуваннях воєнного часу, коли стійкість, взаємопідтримка та спільна мета об’єднали та дають сили. Надзвичайно важливим для кожного і кожної в освітньому середовищі відчувати взаємопідтримку, розуміння, прийняття, мати спільні цінності», – зазначив у вітальному слові директор Полтавської академії неперервної освіти ім. М.В. Остроградського Віталій Зелюк.
Учасники тренінгу працювали над складовими резильєнтності класних колективів: цінності кожного учня та класу, які його об’єднують; ефективні й корисні поведінкові активності; позитивне поведінкове керівництво у класі; прийоми розвитку емоційної компетентності учнів; корисне мислення у процесі побудови взаємоуважних та взаємопідтримувальних стосунків.
Навчання провела методист навчально-методичного кабінету психологічної служби ПАНО ім. М. В. Остроградського, сертифікована тренерка за програмою «Резильєнтні класи» Ольга Самойлюк.
Тренінг сприятиме підвищенню рівня психологічної та соціальної безпеки в учнівських колективах, допоможе розвивати взаємопідтримувальні стосунки серед дітей та педагогів у закладах освіти Полтавщини.
Зелюк
Дія
Захід (8)
Тренінг (1)
Підпишіться, щоб отримувати листи.