Загалом було зареєстровано 805 заяв і скарг. Питання соціального захисту та комунального господарства у підсумку склали майже 65 відсотків від загальної кількості звернень, але практично з подвійною перевагою житлово-комунальної тематики. Основними причинами великої кількості цих питань стали застосування графіків погодинних вимкнень електроенергії для побутових споживачів унаслідок ракетних ударів ворога по енергосистемі країни.
Так, більше 300 заявників порушили проблеми в комунальному господарстві області. Нарікання на відсутність послуги електропостачання чи нерівномірне застосування ГПВ отримано від майже від 200 мешканців Полтавщини. Близько 40 заявників скаржилися на відсутність тепла, газу чи водопостачання у квартирах та приватних домоволодіннях. Більшість з цих зауважень висловили жителі Кременчука та Полтави. Фахівці центру продовжували фіксувати, також, і випадки суперечок у відносинах з надавачами послуг, безпідставне, на думку заявників, нарахування заборгованості – майже 40 заяв. Не втрачали актуальності потреби щодо ремонту житлових будинків, прибудинкових територій та ліфтів – більше 20.
Протягом грудня нагальними залишалися і соціальні питання – 181. Зокрема, щодо призначення та виплати грошових допомог – більше 100, зокрема кожне третє для осіб зі статусом ВПО. Більше 30 заяв отримано щодо надання матеріальної або гуманітарної підтримки мешканцям громад і вимушеним переселенцям.
Лідером за кількістю звернень у грудні залишилася Полтавська громада – майже кожне п’яте повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Лубенської, Глобинської та Карлівської ТГ.
За результатами розгляду звернень опрацьовано майже 700 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Практично кожне десяте питання вирішено позитивно. Зафіксовано 5 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.