За результатами роботи протягом одинадцяти місяців 2024 року на гарячі лінії надійшло близько 9 тисяч дзвінків, опрацьовано більше 13 тис. звернень. Практично кожний п’ятий надходив від т.з. вразливих та пільгових категорій населення: пенсіонерів, багатодітних родин, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю тощо.
Із урахуванням усіх джерел, з яких фахівці центру отримують звернення, а це: урядова гаряча лінія, контакт-центр МОЗ України, власні телефонні лінії, кількість заяв від осіб з інвалідністю становить за 11 місяців 2024 року більше 1,6 тис. або кожне восьме звернення.
16 відсотків або більше 260 заяв – надійшли від осіб з інвалідністю І групи, майже 50 відсотків та 800 осіб – ІІ групи, близько 34 відсотків та 500 осіб – ІІІ групи.
Більше 80 відсотків порушених ними питань, насамперед, стосуються соціальної підтримки та обслуговування, виплати державних грошових допомог, забезпечення засобами реабілітації, медичного обслуговування, гуманітарної та матеріальної допомоги від громад та інших органів влади.
Лідерами за кількістю звернень стали Полтавський район, Полтавська, Кременчуцька, Лубенська, Миргородська громади.
Близько 95 відсотків раніше отриманих заяв та скарг було опрацьовано спільно з органами влади та місцевими громадами. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. В більшості випадків вжито максимально можливих заходів для позитивного вирішення кожного такого звернення.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Всі лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.